miercuri, 1 iunie 2016

Ziua copilului

Azi oficial am intrat in anotimpul vara, anotimpul preferat de majoritatea.
Si tot azi in prima zi de vara sarbatorim  "Ziua copilului", o zi frumoasa, speciala, in care copiii sunt lasati mai liberi, primesc cadouri, sunt lasati sa faca ce vor, chiar este frumos sa vezi copii fericiti care rad si se bucura din toata inima, pe mine ma bine dispune zambetul, fericirea unui copil.
Imi aduc aminte si eu cand eram copil, abia asteptam ziua asta, primeam cadouri, ieseam in parc cu parintii si cu cei doi frati mai mari, ne jucam, mancam floricele de porumb, inghetata si vata pe bat, era foarte frumos.
Pe vremea cand eu eram mica (3,4 ani) la locurile de munca ale paribtilor se ofereau cadouri pt copii de sarbatorile importante, iar la tata la servici de 1 iunie se organizau concursuri pt copii, pt cei mici se organiza concurs de desenat pe asfalt, iar pt cei mai marisori concurs de alergat, iar castigatorii primeau o super sacosa plina cu dulciuri, defapt la urma primeam toti, era foarte frumos cand eu eram copil, s-au cam uitat lucrurile astea si este pacat, statul nu mai ofera nimic pt copii, tare ma bucur ca am fost copil atunci, chiar am avut o copilarie frumoasa, cu de toate, chiar daca nu eram o familie bogata din punct de vedere financiar, dar eram bogata in dragoste, intelegere si timp petrecut impreuna(si inca suntem asa), parintii nostri munceau zilnic, dar nu exista sambata si duminica in care sa nu iesim cu totii undeva, fie in oras, in parc sau in vizita la cineva.

Copii de azi va urez o copilarie frumoasa, plina de zambete, bucurii si sanatate :).

Pt voi toti va doresc nu uitati sa fiti copii din cand in cand, eu inca sunt copil si ma simt tare bine asa.

La multi ani tuturor copiilor si tuturor cu suflet de copil ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu