miercuri, 8 iunie 2016

Ilie Bivol

Astazi am ales sa scriu un articol despre un baiat simplu, modest, dar super funny si cu un suflet foarte mare, rar oameni cum este el.
Ilie este un vlogger de succes din Republica Moldova, este foarte cunoscut acolo, cat si in mediul online.
Face treaba asta cu vlog-ul de mai bine de un an, dar eu abia acum 2 saptamani l-am descoperit, defapt iubitul meu l-a descoperit si mi-a atras si mie atentia imediat.
Este un om plin de viata, cu o gandire frumoasa, curata, optimista, pozitiva, nu ai cum sa nu il indragesti.
Asa cum am spus mai sus este un baiat extraordinar, cu un suflet mare, ajuta pe toata lumea, foarte rar in ziua de azi oameni ca el.
Chiar va rog sa il cautati pe youtube, ilie's vlogs, asa se numeste canalul lui de youtube, are tot felul de video-uri haioase, interesante, parti din viata lui, foarte tare acest canal de youtube, chiar nu o sa va para rau daca ve-ti intra si ve-ti viziona ceea ce el posteaza.
Eu il admir mult pt ceea ce face, pt felul lui de a fi, pentru bunatatea care o are, pt simplitate, modestie etc., chiar este un baiat minunat.

Sper sa va placa acest articol, va astept si la urmatoarele si astept parerea voastra aici sau pe facebook despre acest baiat: ilie :).

Va pup cu drag :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu