joi, 19 mai 2016

No talent!

Da recunosc nu am talent, nici la muzica, nici la dans si nici macar la desen.
Asta e nu pot fi doar oameni talentati, mai trebuie sa existe si antitalente pe lume.
Nu am talent la desen desi sunt fascinata de aceasta arta si ii apreciez enorm pe cei care au talent la asta.
Dar imi place sa colorez ceva ce altii au creat/desenat, macar sa ii dau eu viata prin culoare.
Am colorat acest desen care reprezinta atat de bine primavara, nu am avut cele mai bune culori, dar cum cheful si inspiratia de a colora ma apucat la o ora tarzie nu am avut cum sa ma duc la magazin sa cumpar altele, asa ca m-am apucat cu cele din dotare.
Poate vor fi multi care vor zice:"vai nu ai talent nici la colorat, ai colorat oribil etc.", da poate ca nu am un talent nici la asta, dar macar asa ma pot relaxa, ma pot detasa o clipa de ceea ce este in jurul meu, da coloratul ma relaxeaza, pot sa imi imaginez orice si pot da ce culori cred eu ca se potrivesc, realistice sau nu, in vise si imaginatie este permis orice, cand colorez ma exprim asa cum ma simt in acel moment, ma pot juca cu, culorile asa cum vreau eu, asa cum simt eu si nu ma intereseaza daca cineva ma judeca, ma blameaza, treaba lor, eu ma relaxez si ma las dusa de val, traiesc doar eu si desenul pe care aleg sa ii dau viata prin culoare, da colorand ma simt ca un copil, defapt sunt un copil, vreau sa raman in suflet copil indiferent de varsta, vreau sa visez, sa imi imaginez tot ceea ce vreau eu, in visele si imaginatiile mele nimeni nu ma judeca, nimeni nu exista, exist doar eu si e atat de bine.

Nu uitati sa visati si sa va imaginati ceea ce vreti voi, ceea ce va face fericiti, colorati aceasta lume, vorba cantecului :"Lumea noastra-i desenata in creioane colorate" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu