vineri, 13 mai 2016

Carla's Dreams si Antonia

Am facut o noua obsesie pt o melodie super tare :), Carla's Dreams si Antonia-Suna-ma.
Este o melodie cu un ritm super, o melodie care pe mine ma binedispune, imi da o stare...greu de explicat in cuvinte.
Bine pt mine in general cei de la Carla's Dreams sunt o obsesie, imi plac absolut toate melodiile lor, ador si misterul de care se inconjoara, practic asta te face sa ii urmaresti si mai mult, sa vezi noul machiaj, noua masca etc. Pe mine una ma fascineaza cei de la Carla's, iar aceasta melodie cu Antonia este super :).

Eu zic sa o ascultati chiar nu aveti ce regreta.
La mine e pe repet incontinuu.

Va pup si nu uitati sa ma urmariti atat aici, cat si pe facebook, incerc mereu sa pun articole dragute si interesante pt voi si sa va impartesesc cateva din preferintele, gusturile, parerile mele.
Va mai astept :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu